joi, 30 octombrie 2014

Filmare nuntă Liliana și Radu



   Ei bine, da: a fost o provocare!:)
   Radu, mirele nostru din filmare, a râs un pic atunci când mi-a dat tema: să realizez un ”Best Moments” (sau intro de nuntă sau videoclipul introductiv) al nunții lor pe melodia lui Beethoven, Tempest-sonata-3rd-movement-slow...Am râs și eu; iubesc muzica clasică (în special, cea barocă); iubesc și această melodie. O știam: este piesă ”furtunoasă”, dificilă pentru editare video și orice profesionist din domeniu, poate să confirme acest lucru.
  Zis și făcut. Chiar dacă are doar un minut intro-ul, mi-a luat vreo trei zile să îl fac...Dar cred că ne-a ieșit bine. Altfel, fie vorba între noi, nu-l mai postam aici :)
   Pe înțelesul tău, provocarea a fost următoarea: în audiovizual, o imagine ca să fie înțeleasă de spectator, trebuie să rămână pe ecran, minim 3 secunde. Provocarea a fost ca în 3 secunde, cât ar trebui să dureze un cadru spre a fi ”digerat” de creierașul nostru, arăt cadre diferite a ceea ce doresc să transmit, a ceea ce se întâmplă, în condițiile în care 80 %, s-a filmat cu o singură cameră. Și da, sunt un cameraman care vede evenimentul complet diferit de o cameră de supraveghere (am întâlnit destule filmări realizate de un singur cameraman, care la cununia religioasă de exemplu, filma dintr-un singur unghi...): Doar priviți câte unghiuri am folosit de la același moment al nunții. Da, mă mișc destul de mult la un eveniment; caut lumină și încadraturi care mă definesc. Cred că m-am făcut înțeles.
    S-ar putea să te doară ochii vizionând acest clip. Sau s-ar putea să nu.
Eu cred însă, că o să îți placă. Fără dureri de cap sau de ochi.
Și aș mai dori să îmi lași un feed-back. Părerea ta, contează pentru mine.

Mulțumesc de vizită! :)

::d:b::




Un comentariu:

  1. suntem în acest univers minunat de a întâlni viața noastră cu colegii și colegii noștri. suntem căsători cu unele individuale și experiența lumea noastră cu el sau ea. toată lumea trebuie să suplimentare Delimitari sale magnifice de nunta cu ușile închise și ca fotografii. noi oferim cele mai bune și năucitoare asociații pentru fotografii de nunta si ne cruța in Braila Fotograf. edifica-mă cu privire la fiecare dintre aceste surenesses pentru Braila si Fotograf profesionist videograf nunta Braila.

    RăspundețiȘtergere